خانه / پیچ و مهره برنجی / مرکز پخش پیچ و مهره برنجی تهران

مرکز پخش پیچ و مهره برنجی تهران

مرکز پخش پیچ و مهره برنجی تهران کجاست ؟ پرسشی که بسیاری از متقاضیان و مصرف کنندگان پیچ و مهره برنجی همواره با آن رو به رو هستند. پیچ و مهره برنجی به دلیل مصرف کمتر نسبت به انواع پیچ و مهره های دیگردر همه جا بازار مشاهده نمی‌شود. به همین دلیل فروشگاههای ویژه ای هستند که به عرضه این محصولات می پردازند.

مرکز پخش پیچ و مهره برنجی تهران خیابان قزوین و همچنین شاد آباد می باشد .اصولا پیچ و مهره برنجی در مواردی استفاده می شود که قطعات در معرض آب یا بخار آب قرار دارند. این پیچ و مهره ها نسبت به نوع آهنی یا فولادی آنها میباشند و از مقاومت کمتری نسبت به ساییدگی و خوردگی برخوردار هستند.

بیشترین مقاومت این نوع پیچ و مهره ها در برابر تماس با آب می باشد و مهمترین خاصیت آنها ضد زنگ بودنشان است. گفته شده که بیشترین استفاده اینگونه پیچ و مهره ها در صنایع شیرآلات بوده و اکثریت پیچ های مصرف شده در شیرآلات ساختمانی از جنس برنج هستند.

مرکز پخش پیچ و مهره

انواع پیچ و مهره

مرکز پخش پیچ و مهره در تهران دارایی گستردگی نسبتاً زیادی است. فروشگاههای بسیاری وجود دارند که انواع پیچ و مهره را توزیع و پخش می کنند. فروشگاه ها و مغازه ها در محل های مختلف و مناطق گوناگون تهران وجود دارند. انواع پیچ و مهره در اکثر این فروشگاه ها موجود است و بسته به نوع نیاز خود می توانیم به هر یک از این فروشگاه ها مراجعه کرده و پیچ یا مهره مورد نظر تهیه کنیم.

بازرگانی پیچ و اشپیل پارس تامین کننده انواع پیچ و مهره های آهنی ،فولادی ،استیل ….. در سایز های مختلف بوده و انواع متنوع این محصولات را با کیفیت خوب و قیمت مناسب به متقاضیان و مشتریان عرضه می نماید.

بازار پیچ و مهره تهران

از تهران می توان به عنوان مرکز خرید انواع پیچ و مهره در ایران نام برد. بازار پیچ و مهره تهران بزرگترین مهم‌ترین و و متنوع ترین مرکز پیچ و مهره در ایران است. در تهران و مراکز عمده فروشی پیچ و مهره در چند منطقه وجود دارد.

مرکز پخش پیچ و مهره

از مهمترین این مناطق میتوان به بازار حسن آباد که در آن بیشتر پیچ های ریز عرضه می گردد این نام برد. همچنین بازار شادآباد نیز یکی از بخش های مهم توزیع و فروش پیچ می باشد. گسترده ترین و معروفترین بازار پیچ در تهران منطقه خیابان قزوین بوده که در آن پاساژ ها فروشگاهها و مغازه های مختلفی وجود دارند که انواع پیچ و مهره های گوناگونی همچون پیچ و مهره های،آهنی، پولادی ،برنجی ، استیل….. ارائه میشود.
منبع: topscrewspile.ir

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09121104824
شماره تلفکس:02177064990
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید پیچ و مهره برنجی

خرید پیچ و مهره برنجی در شیراز

خرید پیچ و مهره برنجی در شیراز همواره یکی از تقاضاهای بوده که توسط متقاضیان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.