خانه / پیچ و مهره ریلی / پیچ و مهره ریلی با بهترین کیفیت

پیچ و مهره ریلی با بهترین کیفیت

پیچ و مهره ریلی با بهترین کیفیت یکی از خواسته هایی است که متقاضیان این محصول همواره در جستجوی آن هستند. پیچ و مهره ریلی از جمله پیچ و مهره های خاصی هستند شکل ویژه ای دارند. برای مکان هایی استفاده می شوند که قطعات نیاز به حرکت طولی یا عرضی داشته باشند و برای ریگلاژ کردن به کار می روند.

پیچ ها و مهره های ریلی کاربردهای مختلفی دارند و معمولاً در مکان هایی به کار می روند که نیاز به حرکت کشویی داشته باشیم و در اصطلاح برای ریگلاژ کردن به کار روند.در راه آهن، سازه های فلزی و…کاربرد دارند از جمله پیچ و مهره ریلی میتوان به پیچ های تراورس بتنی اشاره کرد که دارای شکل خاص جهت وصل شدن « پابند ریل»  به «اسلب بتنی  ویژه ای» که قرار است استفاده شود به کار گرفته می‌شوند.

پیچ و مهره ریلی

پیچهای تراورس بتنی بر طبق استاندارد مخصوص به خود ساخته می شوند و جهت وصل شدن ریل به تراورس بتنی مورد استفاده قرار می گیرد.در راه آهن نیز استفاده از پیچ و مهره های ریلی و مشاهده شده است و برخی از افراد به دلیل استفاده شدن این نوع از پیچ و مهره ها در ریل های راه آهن این نام را برای آنها در نظر گرفته اند. در دستگاه‌هایی که بخش‌هایی  دارند که کشوی بوده و نیاز به حرکت در طول یا عرض دارد از این نوع پیچ و مهره استفاده می شود بدین صورت که ابتدا پیچ را شل کرده در کشویی مورد نظر حرکت داده و پس از تنظیم دوباره پیچ و مهره را سفت می کنند و بدینسان قطعه در نقطه جدید محکم میشود.

خرید پیچ و مهره

خرید مستقیم از بورس کالاهای گوناگون یکی از خواسته‌های اصلی مشتریان بوده تا بتوانند با کشف قیمت منصفانه ترین بها را پرداخت کرده ومحصول مورد نظر را خریداری کنند خرید پیچ و مهره نیز از این قاعده مستثنا نبوده و مصرف‌ کنندگان آن همواره تلاش میکنند که  که با دسترسی به دست اول با بهترین قیمت پیچ و مهره مورد نظر را خریداری نمایند.شرکت پیچ و اشپیل پارس تامین کننده انواع پیچ و مهره بوده،این محصولات را به کلیه متقاضیان ارائه نموده و به سراسر کشور ارسال می نماید.

پیچ و مهره ریلی

پیچ و مهره گالوانیزه

پیچ و مهره گالوانیزه از انواع پرمصرف پیچ ها و مهره ها بوده که در سایزهای مختلفی تولید و تامین می شود. حجم وسیعی از خرید و فروش های بازار اتصالات به این نوع از پیچ و مهره ها اختصاص یافته است. مهمترین بازار پیچ و مهره در تهران حوالی خیابان قزوین بوده که در این منطقه فروشگاه ها و پاساژ های بسیاری وجود دارند که انواع پیچ و مهره گالوانیزه را به فروش می رسانند.

پیچ و مهره ریلی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09121104824
شماره تلفکس:02177064990
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.