خانه / پیچ و مهره / بازار فروش پیچ و مهره عمده ایران

بازار فروش پیچ و مهره عمده ایران

بازار فروش پیچ و مهره عمده ایران کجاست ؟ پرسشی که توسط اکثر متقاضیان و مصرف کنندگان پیچ و مهره در تهران بیان می شود. امروزه متقاضیان پیچ و مهره به دنبال تهیه این محصول از بازارهای مختلف و متنوعی دیدن می کنند. تنوع و گوناگونیه این فرآورده ها به قدری بوده که یک فروشگاه توانایی گردآوری کردن همه انواع پیچ و مهره را ندارد.

بازار فروش پیچ و مهره به قدری گسترده ای شده است که فروشگاه ها و مغازه ها ناچار شده‌اند که فقط چند نوع از این محصولات را در فروش خود به مشتریان و متقاضیان ارائه نمایند. گوناگونی و گستردگی باعث گردیده که در مناطق و نقاط مختلف بازار فروش پیچ و مهره به صورت تخصصی ایجاد شود. به طور مثال برای تهیه پیچ های ریز که در عینک، کلید و پریز های برق،یا هر وسیله ای که در آن پیچ های ریز به کار گرفته می شود در بازار حسن آباد تهران متمرکز شده است .

بازار فروش پیچ و مهره

خیابان قزوین یکی دیگر از مکان هایی بوده که جزء مراکز عمده فروش پیچ و مهره تهران و ایران محسوب می شود. در این خیابان پاساژها و فروشگاه های بسیار زیادی هستند که سهم این مهمی از خرید و فروش عمده پیچ و مهره را در ایران به خود اختصاص داده و به سراسر کشور این محصولات را ارسال و توزیع می‌نمایند.

قیمت پیچ و مهره گالوانیزه گرم

گالوانیزه چیست . در واقع می توان گفت گالوانیزه به معنای عام آهنین است که با روی پوشیده شده باشد. طی این فرآیند بین آهن و روی پیلی الکتروشیمیایی تشکیل شده که باعث می شود آهن ضد زنگ شده و در تماس آب یا هوای مرطوب مقاوم شود و زنگ نزند. در مکانهایی که قطعاتی را به هم متصل کنیم که در معرض آب و هوای مرطوب قرار دارند نیاز به پیچ و مهره گالوانیزه داریم .

بازار فروش پیچ و مهره

پوشش کاری گالوانیزه به دو مدل گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد تقسیم می شود. پیچ ها و مهره ها پس از تولید به مخزنی فرستاده می شوند که در آن مخزن مواد گالوانیزه آغشته شده و پیچ ها در معرض آنها قرار می‌گیرند و طی فرآیندی شیمیایی این ماده همانند روکشی بر روی پیچ ها می نشینند تا مانع زنگ زدن آنها شود.

پیچ و مهره حسن آباد

گوناگونی و گستردگی در پیچ ها باعث گردیده که در مناطق و نقاط مختلف مرکز پخش پیچ و مهره به صورت تخصصی ایجاد شود. به طور مثال برای تهیه پیچهای ریز که در عینک، کلید و پریز های برق،یا هر وسیله ای که در آن پیچ های ریز به کار گرفته می شود در بازار حسن آباد تهران متمرکز شده است .

فروش عمده پیچ و مهره

در بازار پیچ و مهره حسن آبادخرید و فروش این گونه پیچ و مهره ها به صورت عمده و جزئی انجام می گردد. همچنین به دلیل نزدیک بودن به ایستگاه مترو حسن آباد رفت و آمد به این منطقه به راحتی ممکن بوده و به همین دلیل افراد زیادی عظیم مراکز بازدید میکنند.
منبع: topscrewspile.ir

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09121104824
شماره تلفکس:02177064990
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش اینترنتی پیچ و مهره

انواع پیچ و مهره صنعتی ارزان در تهران

انواع پیچ و مهره صنعتی ارزان در تهران را میتوان در بازارهای مختلف و متعدد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.