خانه / پیچ و مهره گالوانیزه گرم / قیمت پیچ و مهره گالوانیزه گرم تهران

قیمت پیچ و مهره گالوانیزه گرم تهران

قیمت پیچ و مهره گالوانیزه گرم در تهران یکی ازدرخواست‌های بسیار زیاد متقاضیان این فرآورده ها بوده است که همواره می توان دربازار مشاهده نمود.پیچ و مهره گالوانیزه گرم از پرمصرف‌ترین انواع پیچ و مهره ها می باشد.به دلیل انواع بسیار متنوع و گسترده این محصولات قیمت پیچ و مهره گالوانیزه گرم دارای دسته بندی بسیار زیادی است.

امروزه به دلیل تخصصی شدن صنعت،استفاده و کاربرد های کالاهای مورد نیاز درصنعت نیز تخصصی شده است. پیچ و مهره ها درقسمت های مختلف به کار گرفته می شوند.بعضی از آنها برای محیط های خشک در نظر گرفته شده است وبرخی دیگر برای محیط های مرطوب وبخشی از آنها نیزدر برابر فشار مقاوم می باشند.برای هر یک از موارد فوق استانداردهای در نظر گرفته شده است.

قیمت پیچ و مهره گالوانیزه گرم

آهن و فولاد در شرایط عادی ممکن است درهوای آزاد یا درتماس با هوای مرطوب و آب ،زنگ زده و دچار خوردگی می شوند.برای جلوگیری از زنگ زدن آنها از پوشش کاری های مختلفی استفاده می شود تا خاصیت ضد زنگ پیدا کنند.یکی از این پوشش کاری ها گالوانیزه گرم بوده که با روش الکتروشیمیایی برروی پیچ ها ومهره ها یا هرمحصول دیگری انجام می‌گیرد وباعث ضد زنگ شدن پیچ،مهره یا محصول دیگری می‌شود.

فروش پیچ ریز

پیچ ها به دلیل تنوع و گوناگونی دارای انواع بسیار زیادی هستند.حجم این دسته بندی آنقدرگسترده بوده که هیچ فروشگاه یا مجموعه ای تمامی انواع این محصولات را یکجا ندارد.این گستردگی یکی ازعواملی است که باعث گردیده فروش پیچ ها به صورت تخصصی دربیاید؛به صورتی که فروشگاه های مختلف هرکدام بخشی از انواع پیچ ها را ارائه می نماید. در تهران بازار فروش پیچ های ریز اغلب در منطقه حسن آباد قرار گرفته است.

قیمت پیچ و مهره گالوانیزه گرم

قیمت پیچ و مهره ۱۶ m

قیمت پیچ و مهره گالوانیزه گرم بخصوص مدل m۱۶ در بازارهای شادآباد وخیابان قزوین توسط فعالان و فروشندگان این محصول به متقاضیان و مصرف کنندگان ارائه می گردد.حجم بالای مبادلات پیچ و مهره در این دو بازار باعث گردیده افراد بسیار زیادی در این چرخه اقتصادی درگیر بوده و روزانه مشاهده حجم بسیار بالایی از خرید و فروش در این بازارها باشیم.

قیمت پیچ و مهره گالوانیزه گرم

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09121104824
شماره تلفکس:02177064990
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.