خانه / پیچ ام دی اف / انواع پیچ و مهره ام دی اف ارزان ایرانی

انواع پیچ و مهره ام دی اف ارزان ایرانی

انواع پیچ و مهره ام دی اف ارزان ایرانی عبارتی است که بسیاری مصرف کنندگان و متقاضیان پیچ ام دی اف بارها در گوگل سرچ می کنند تا بتوانند این این محصول را تهیه نمایند. پیچ ام دی اف در واقع نوعی پیچ چوب است که به دلیل مصرف بسیار زیاد آن در بین ام دی اف کار ها و کابینت ساز و نصاب های فراورده های چوبی به این نام شناخته شد.

تنوع پیچ هایی که در صنایع چوبی مصرف میشود باعث گردید تا فعالین مشغول به این تجارت نام این محصول را با وام گرفتن از نام این صنعت به پیچ ام دی اف بنامنند. اکثر این پیچ ها سیاه رنگ هستند و همچنین این پیچ ها بیشتردر خارج از ایران تولید شده و به داخل کشور وارد می گردند. پس از بالا رفتن قیمت ارز و قیمت این محصول با افزایش شدیدی روبرو شده است .

انواع پیچ و مهره ام دی اف

به همین دلیل صنایع وابسته به انواع پیچ و مهره ام دی اف با رشد قیمت مواجه شده‌اند. از طرفی تقاضای فراوان این فرآورده ها در بازار باعث شد تا افرادی به خرید خط تولید آن از خارج از کشوراقدام بنمایند. امروزه در برخی از شهرهای ایران نوع ایرانی پیچ ام دی اف تولید می شود.

انواع سایز پیچ ام دی اف

انواع پیچ و مهره ام دی اف در واقع پیچ های خودکار چهارسوی بوده که قطر آن ها معمولا ۲ میلیمتر تا ۴ میلیمتر می باشد. طول این پیچ ها نیز معمولاً از ۱۰ میلیمتر تا ۵۰ میلیمتر است . پرمصرف ترین نوع این پیچ در بین متقاضیان و مصرف کنندگان معمولاً نوع ۳۰ میلی متری آن است. پس از نوع ۳۰ میلیمتری این پیچ ها تقاضا برای گونه ۲۰ میلیمتری آن بیشتر است.

انواع پیچ و مهره ام دی اف

کم مصرف ترین پیچ ام دی اف ۵۰ میلی متری آن بوده که در موارد خواص مصرف می‌گردد.فرق پیچ های چوب با پیچ های آهن در وضوح آنها می باشد. روزه های پیچ های چوب از پیچ های آهن بلندتر است.

پیچ ام دی اف ارزان

برای تهیه پیچ و مهره ها یه ارزان قیمت میتوانیم به مراکز اصلی این پیچ ها و مهره ها مراجعه کنیم. مهمترین این مرکز انواع پیچ ها و مهره ها در مرکز شهر تهران محدوده خیابان قزوین قرار گرفته است.

انواع پیچ و مهره ام دی اف

فروشگاه ها و مغازه های متعددی در این منطقه قرار دارد که انواع پیچ ها و مهره ها را با قیمت ارزان و مناسب می‌توانیم در آن ها او به او و تهیه نماییم .بازرگانی پیچ اشپیل پارس انواع پیچ ها و مهره ها از جمله پیچ ام دی اف با کیفیت را با قیمت ارزان و مناسب به متقاضیان عرضه می کند.با مراجعه به این شرکت می‌توانید از محصولات با کیفیت و عالی بهره مند گردید.
منبع: topscrewspile.ir

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09121104824
شماره تلفکس:02177064990
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پیچ ام دی اف

قیمت پیچ ام دی اف در بازار تهران

قیمت پیچ ام دی اف در بازار تهران یکی از مهم‌ترین تقاضاهایی است که توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.